Suosituimmat kysymykset

  • Miten EasyPark toimii?

    EasyPark älypuhelinsovellus on palvelu joka tekee puhelimestasi pysäköintiautomaatin – mutta paljon joustavamman! Voit aloittaa, lopettaa ja jatkaa pysäköintiä missä ikinä oletkin. Voit aloittaa pysäköinnin napin painalluksella tai soittaa vastaajapalveluumme 0600 415 500 mikäli käytössäsi ei ole älypuhelinta. Pysäköinninvalvoja tarkistaa pysäköintimaksusi rekisterinumeron avulla järjestelmästämme.

  • Sain tervetulokirjeen joka sisältää EasyPark-tarran. Mihin tarvitsen sitä?

    Tarra liimataan tuulilasin sisäpuolelle, jotta pysäköinninvalvoja tietää sinun maksavan pysäköintisi EasyParkilla. Kun tarra on paikoillaan voit aloittaa pysäköinnin. Voit myös tulostaa väliaikaisen EasyPark tarran ja aloittaa pysäköinnin heti! Jos et pysty liimaamaan tarraa, jätä kojelaudalle käsinkirjoitettu paperilappu jossa lukee "EasyPark".

  • Miten kirjaudun sovellukseen?

    Syötä puhelinnumerosi (muista myös maatunnus +358) ja salasanasi. Jos sinulla ei ole vielä salasanaa, pyydä sellainen klikkaamalla ”tilaa salasana tekstiviestillä”-kohtaa.

  • Mistä löydän aluekoodin?

    Paina "Näytä kartta" ikonia sovelluksessa paikantaaksesi itsesi. Aluekoodi löytyy myös EasyPark-kylteistä ja tarroista pysäköintimittarin läheisyydestä. Varmistathan, että olet auton vieressä kun haet aluekoodia kartasta saadaksesi mahdollisimman tarkan ehdotuksen. Kartan ehdotus perustuu puhelimen paikannukseen ja on riippuvainen sen sijaintipalveluiden toimivuudesta ja tarkkuudesta.
    Muistathan myös noudattaa pysäköintialueen rajoituksia ja muita säädöksiä.

  • Miksi joudun syöttämään oletetun päättymisajan aloittaessani pysäköintiäni?

    Kun asetat oletetun päättymisajan pysäköinti ei jää vahingossa voimaan, jos unohdat päättää sen. Voit aina lisätä aikaa tarvittaessa.

  • Millaiset pysäköintisäädökset koskevat EasyParkpalvelun käyttäjiä?

    Pysäköintialueen säännöt koskevat kaikkia alueelle pysäköiviä, myös EasyPark-palvelun käyttäjiä. Jos esimerkiksi olet unohtanut matkapuhelimesi tai EasyPark-palvelu ei jostakin syystä toimi, tulee sinun maksaa pysäköintimaksu pysäköintimittariin. Sinun on aina noudatettava pysäköintialuetta koskevia rajoituksia ja muita säädöksiä.

Omat sivuni

Voit päivittää asiakastietojasi Omien Sivujen kautta:

  • Päivitä maksukorttisi
  • Hae pysäköintikuitteja/kuukausikooste
  • Lisää auto/muuta rekisterinumero
  • Päivitä osoite- ja yhteystietosi

Siirry "Omille sivuille"

Kaikki kysymykset 

  • Yleistä palvelusta
    1. Miten EasyPark toimii?

      EasyPark älypuhelinsovellus on palvelu, joka tekee puhelimestasi pysäköintiautomaatin – mutta paljon joustavamman! Voit aloittaa, lopettaa ja jatkaa pysäköintiä missä ikinä oletkin. Voit aloittaa pysäköinnin napin painalluksella tai soittaa vastaajapalveluumme 0600 415 500 mikäli käytössäsi ei ole älypuhelinta. Pysäköinninvalvoja tarkistaa pysäköintimaksusi rekisterinumeron avulla järjestelmästämme.

    2. Missä voin pysäköidä?

      Klikkaa tästä nähdäksesi listan kaikista alueista.

    3. Mistä löydän aluekoodin?

      Paina "Näytä kartta" ikonia sovelluksessa paikantaaksesi itsesi. Aluekoodi löytyy myös EasyPark-kylteistä ja tarroista pysäköintimittarin läheisyydestä. Varmistathan, että olet auton vieressä kun haet aluekoodia kartasta saadaksesi mahdollisimman tarkan ehdotuksen. Kartan ehdotus perustuu puhelimen paikannukseen ja on riippuvainen sen sijaintipalveluiden toimivuudesta ja tarkkuudesta.
      Muistathan myös noudattaa pysäköintialueen rajoituksia ja muita säädöksiä.

    4. Omistaako EasyPark pysäköintialueet?

      EasyPark ei omista eikä valvo pysäköintialueita. Jos asiasi koskee pysäköintialuetta tai automaattia, ole yhteydessä pysäköintioperaattoriin.

    5. Tarvitsenko älypuhelinta käyttääkseni palvelua?

      Palvelua voit käyttää myös äänivalikon kautta soittamalla palvelunumeroon 0600 415 500.

    6. Kuinka monta ajoneuvoa voin liittää yhteen puhelinnumeroon?

      Voit liittää tiliisin niin monta ajoneuvoa, kuin itse haluat, mutta voit pysäköidä ainoastaan yhdellä ajoneuvolla kerrallaan. Voit lisätä ja poistaa ajoneuvoja "Omien sivujen" tai sovelluksen kautta. Sovellus näyttää kaikki tallennetut autot ja äänivalikko luettelee sinulle neljä ensimmäistä.

    7. Minulla on EasyPark yritystili käytössä, voinko käyttää samaa puhelinnumeroa myös yksityisiin pysäköinteihin?

      Kyllä, avaamalla kaksoistilin sovelluksesta tai verkkopalvelusta voit erotella kätevästi yksityis- ja yrityspysäköinnit samasta puhelimesta.

    8. Kuinka monta henkilöä voi pysäköidä samaa autoa EasyPark palvelulla?

      Niin monta kuin on tarpeen. Palvelu on aina puhelinnumerokohtainen ja jos toinen käyttäjä haluaa pysäköidä samaa autoa, voi hän lisätä sen omaan tiliinsä.

    9. Voinko käyttää EasyParkia ulkomailla?

      Kyllä, varmista sovelluksesta että valitsemasi aluekoodi on oikein. Voit myös soittaa paikalliseen EasyParkin palvelunnumeroon ja aloittaa pysäköinnin äänivalikon kautta.

    10. Työnantajani maksaa puhelinlaskuni, voinko silti käyttää EasyParkia?

      Kyllä, puhelinnumerosi on palvelussa tunnistava tekijä mutta pysäköintejä emme veloita puhelinlaskun yhteydessä.

    11. Millaiset pysäköintisäädökset koskevat EasyParkpalvelun käyttäjiä?

      Pysäköintialueen säännöt koskevat kaikkia alueelle pysäköiviä, myös EasyPark-palvelun käyttäjiä. Jos esimerkiksi olet unohtanut matkapuhelimesi tai EasyPark-palvelu ei jostakin syystä toimi, tulee sinun maksaa pysäköintimaksu pysäköintimittariin. Sinun on aina noudatettava pysäköintialuetta koskevia rajoituksia ja muita säädöksiä.

    12. Missä toimistonne sijaitsee?

      Toimistomme sijaitsee osoitteessa Metsäläntie 20, 00320 Helsinki.

  • Juuri rekisteröitynyt?
    1. Mihin tarvitsen tuulilasitarraa?

      Tuulilasitarra viestii pysäköinninvalvonnalle että olet hoitanut pysäköintisi EasyParkin kautta. Jos et ole vielä saanut tarraa, kirjoita paperilapulle "EasyPark" ja jätä se auton kojelaudalle. Voit myös tulostaa väliaikaisen tarran.

    2. Asetin auton kojelaudalle käsin kirjoitetun paperilapun. Kuinka pitkään voin käyttää sitä?

      Niin kauan kuin tarvitset. Valvoja tarkastaa pysäköinnin järjestelmästämme, kunhan jollain tavalla tiedotat maksaneesi pysäköintisi EasyParkilla.

    3. Milloin EasyPark veloittaa pysäköintini ja kuukausimaksuni?

      Pysäköintisi veloitetaan kortiltasi aina pysäköinnin jälkeisenä yönä. Mahdolliset kuukausimaksut veloitetaan kuukauden vaihteessa.

    4. Annoin luottokorttitietoni rekisteröinnin yhteydessä. Veloittaako EasyPark minulta nyt jotain?

      Ei, ellet pysäköi palvelulla ja ellei sinulla ole kuukausimaksullista palvelua käytössä. Osa palvelupaketeistamme sisältää rekisteröintikulun.

    5. Miten pysäköinninvalvoja tietää että olen maksanut?

      Pysäköinninvalvoja etsii rekisterinumerosi (käytössään olevalla käsikäyttöisellä tietokoneella) EasyParkin tietokannasta nähdäkseen, onko pysäköinti käynnissä vai ei.

    6. Mitä jos saan pysäköinnistä virhemaksun?

      Jos pysäköintisi oli käynnissä kun virhemaksu toimitettiin, voit hakea oikaisuvaatimusta suoraan pysäköintioperaattorilta. Hae kuitti pysäköinnistäsi "Omilta sivuilta" ja liitä se hakemukseesi.

    7. Mitä jos unohdan päättää pysäköintini?

      Pysäköintisi päättyy aina asettamaasi aikaan. Varmista että olet asettanut sopivan päättymisajan ja muista päättää se etuajassa, jos lähdet asetettua aikaa aikaisemmin.

    8. Mitä jos aloitan pysäköinnin väärällä aluekoodilla?

      Pysäköinninvalvoja ei näe pysäköintiäsi, jos se on asetettu väärälle alueelle. Käytä karttaa sovelluksessa paikantaaksesi itsesi tai tarkasta aluekoodi pysäköintiautomaatilla sijaitsevasta tarrasta tai kyltistä.

    9. Mitä jos lakkaan käyttämästä EasyPark palvelua?

      EasyPark tilisi on voimassa kunnes suljet sen. Jos pysäköintitarpeesi ovat muuttuneet, voit vaihtaa palvelupakettia tai sulkea palvelun ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

  • EasyParkin käyttö
    1. Pitäisikö minun käyttää sovellusta vai soittaa käynnistääkseni pysäköintini?

      Suosittelemme käyttämään sovellusta pysäköintien käynnistämiseen ja hallinnoimiseen, jotta saat täyden hyödyn palvelustamme. Jos käytössäsi ei ole älypuhelinta, voit pysäköidä myös soittamalla palvelunumeroomme.

    2. Sain tervetulokirjeen joka sisältää EasyPark-tarran. Mihin tarvitsen sitä?

      Tarra liimataan tuulilasin sisäpuolelle, jotta pysäköinninvalvoja tietää sinun maksavan pysäköintisi EasyParkilla. Kun tarra on paikoillaan voit aloittaa pysäköinnin. Voit myös tulostaa väliaikaisen EasyPark tarran ja aloittaa pysäköinnin heti! Jos et pysty liimaamaan tarraa, jätä käsinkirjoitettu paperilappu jossa lukee "EasyPark" kojelaudalle.

    3. Miten kirjaudun sovellukseen?

      Syötä puhelinnumerosi (muista myös maatunnus +358) ja salasanasi. Jos sinulla ei ole vielä salasanaa, pyydä sellainen klikkaamalla ”tilaa salasana tekstiviestillä”-kohtaa.

    4. Mistä löydän aluekoodin?

      Paina "Näytä kartta" ikonia sovelluksessa paikantaaksesi itsesi. Aluekoodi löytyy myös EasyPark-kylteistä ja tarroista pysäköintimittarin läheisyydestä.Paina "Näytä kartta" ikonia sovelluksessa paikantaaksesi itsesi. Aluekoodi löytyy myös EasyPark-kylteistä ja tarroista pysäköintimittarin läheisyydestä. Varmistathan, että olet auton vieressä kun haet aluekoodia kartasta saadaksesi mahdollisimman tarkan ehdotuksen. Kartan ehdotus perustuu puhelimen paikannukseen ja on riippuvainen sen sijaintipalveluiden toimivuudesta ja tarkkuudesta.
      Muistathan myös noudattaa pysäköintialueen rajoituksia ja muita säädöksiä.

    5. Voinko asettaa pysäköinnin tänään joka alkaa vasta huomenna?

      Voit ajastaa pysäköinnin Omilta sivuiltasi. Ylävalikosta löydät Pysäköintini ja sieltä välilehden Aloita pysäköinti. Määrittele Aloitusaika tarpeesi mukaan.

    6. Miksi joudun syöttämään oletetun päättymisajan aloittaessani pysäköintiäni?

      Kun asetat oletetun päättymisajan pysäköinti ei jää vahingossa voimaan, jos unohdat päättää sen. Voit aina lisätä aikaa tarvittaessa.

    7. Mitä jos aloitan pysäköinnin klo. 18 mutta maksullinen aika alueella loppuu klo. 17?

      Pysäköintikulua kertyy ainoastaan alueen maksullisena aikana. Voit asettaa pysäköintisi jatkumaan seuraavalle päivälle jos haluat. Tapahtumamaksu veloitetaan käytössä olevan palvelupaketin hinnoittelun mukaan.

    8. Muistuttaako EasyPark minua käynnissä olevista pysäköintitapahtumista?

      Kyllä, EasyPark lähettää sinulle tekstiviestin 15 minuuttia ennen pysäköintiaikasi loppumista. Voit silloin halutessasi jatkaa pysäköintiaikaasi.

    9. Minulla on vähäpäästöinen auto. Miten voin pysäköidä Helsingissä alennettuun hintaan?

      Ole yhteydessä asiakaspalveluumme jotta voimme ohjeistaa alennuksen saamisessa.

    10. Voinko käyttää EasyPark palvelua, jos pysäköin perävaunulla?

      Useimmissa tapauksissa ajoneuvoyhdistelmältä vaaditaan ainoastaan yksi pysäköintimaksu, ellei autopaikkoja ole erikseen merkitty ja satut viemään kaksi paikkaa. Käynnistä pysäköintisi autosi rekisteritunnuksella (vetoajoneuvollasi).

  • Sovelluksen käyttö
    1. Miten aloitan pysäköintini?

      Paina "Näytä kartta" ikonia paikantaaksesi itsesi tai syötä aluekoodi viereiseen kenttään. Valitse ajoneuvo jolla pysäköit tai syötä rekisteritunnus manuaalisesti. Aseta pysäköintiaika pyörittämällä pinkkiä kiekkoa ja vahvista painamalla kiekon keskiötä. Saat vahvistuksen pysäköinnin alkamisesta ja voit tarvittaessa perua pysäköinnin.

    2. Miten voin lisätä auton?

      Paina ikonia jossa on plus-merkki ja auto lisätäksesi uuden auton tiedot. Syötä rekisteritunnus ja paina "Lisää ajoneuvo". Voit myös hallinnoida autojasi "Omilta sivuilta" osion "Asiakastilin tiedot" alta.

    3. Miten muutan omia tietojani?

      Avaa valikko vasemmasta yläkulmasta ja paina "Minun tilini". Voit päivittää tietojasi "Omat tiedot" kohdan alta.

    4. Miten muutan maksutapaani?

      Avaa valikko vasemmasta yläkulmasta ja paina "Minun tilini". Valitse "Maksutiedot" nähdäksesi tällä hetkellä rekisteröidyn maksukortin. Näytön alaosasta voit päivittää tai vaihtaa maksukortin.

    5. Miten muutan salasanani?

      Avaa valikko vasemmasta yläkulmasta ja paina "Minun tilini". Valitsemalla "Muuta salasana" voit määrittää mieleisesi salasanan. Huomaa että salasanan tulee sisältää vähintään 7 merkkiä, yhden numeron ja yhden ison sekä pienen kirjaimen. Salasana vaihtuu samalla myös "Omille sivuille".

    6. Minulla on ongelmia sovelluksen käytössä, mitkä ovat yleisimmät ratkaisut?

      Yleisin ratkaisu on sovelluksen poisto ja uudelleenasennus. Varmista myös että sovelluksella on käyttöoikeudet puhelimen muihin ominaisuuksiin, jotta se voi toimia moitteettomasti. Voit myös antaa palautetta suoraan sovelluksen valikosta, niin voimme auttaa sinua ratkaisemaan ongelman.

  • Äänivalikon käyttö
    1. Minulla ei ole älypuhelinta käytössä. Voinko siitä huolimatta käyttää palvelua?

      Jos käytössäsi ei ole älypuhelinta, voit aloittaa, jatkaa, ja lopettaa pysäköintisi soittamalla palvelunumeroon 0600 415 500.

    2. Miten aloitan pysäköintini soittamalla?

      Soita äänivalikon numeroon 0600 415 500. Syötä aluekoodi, joka näkyy EasyPark tarrassa tai kyltissä ja vahvista valinta painamalla #. Syötä sen jälkeen alustava päättymisaika pysäköinnille ja vahvista taas painamalla # (esim. 1400#). Odota että äänivalikko vahvistaa pysäköinnin alkaneen ja varmista, että tiedot ovat oikein.

    3. Miten jatkan pysäköintiäni soittamalla?

      Soita äänivalikon numeroon 0600 415 500 ja paina 2 asettaaksesi uuden päättymisajan pysäköinnille. Syötä uusi oletettu päättymisaika ja vahvista valinta painamalla #. (esim. 1430#). Odota että äänivalikko vahvistaa uuden päättymisajan ja varmista että, tiedot ovat oikein.

    4. Miten päätän pysäköintini soittamalla?

      Soita äänivalikon numeroon 0600 415 500 ja paina 1 päättääksesi pysäköintisi. Odota, että äänivalikko vahvistaa pysäköinnin päättyneen.

  • Omien sivujen käyttö
    1. Mistä löydän kuittini?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Pysäköintini" osioon. Voit ladata kuitin yksittäisistä pysäköinneistä pdf-muodossa oikeasta laidasta.

    2. Kuinka saan kuluistani kuukausiraportin?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Pysäköintini" osioon. Löydät kuukausiraportin "Kuukausiraportti" välilehden alta. Voit ladata raportin pdf- tai excel-muodossa tarkempaa erittelyä varten.

    3. Miten muutan omia tietojani?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Asiakastilin tiedot" osioon. Syötä tiedot, jotka haluat muuttaa ja muista tallentaa ne.

    4. Miten muutan maksutapaani?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Maksutiedot" osioon. Löydät tältä sivulta rekisteröidyn maksutavan ja voit tapeen mukaan päivittää sen oikeasta laidasta. Valitse mieleisesi maksutapa ja tallenna uudet tiedot.

    5. Miten muutan salasanani?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Asiakastilin tiedot" osioon. Klikkaa "Muuta salasana" välilehteä muuttaaksesi salasanasi. Huomaa että salasana tulee sisältää vähintään 7 merkkiä, yhden numeron ja yhden ison sekä pienen kirjaimen. Syötä uusi salasanasi myös sovellukseen.

    6. Miten lisään käyttäjiä laskutustiliini?

      Riippuen tilistäsi voit joko olla yhteydessä asiakaspalveluun tai kirjautua "Omille sivuille" ja siirtyä "Asiakastilin tiedot" osioon. Löydät sieltä listan käyttäjistä ja mahdollisuuden lisätä niitä.

    7. Miten voin lisätä auton?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Asiakastilin tiedot" osioon. Klikkaa "Muokkaa käyttäjiä" välilehteä ja voit lisätä ja poistaa autoja vapaasti vasemmasta alakulmasta.

 

  • Tilin päivittäminen
    1. Myin autoni ja ostin uuden tilalle. Mistä voin vaihtaa rekisteritunnuksen palvelussa?

      Valitse sovelluksen valikosta "Minun tilini" lisätäksesi ja poistaaksesi suosikkiautoja. Vaihtoehtoisesti voit kirjautua "Omille sivuille" ja siirtyä "Asiakastilin tiedot" osioon. Klikkaa "Muokkaa käyttäjiä" välilehteä ja voit lisätä ja poistaa autoja vapaasti vasemmasta alakulmasta.

    2. Minulla on kaksi autoa. Voinko littää kummatkin tiliini?

      Kyllä, sinulla voi olla useampi auto liitettynä tiliisi, mutta voit ainoastaan pysäköidä yhdellä autolla kerrallaan. Lisää ja poista ajoneuvoja "Omilta sivuilta" tai sovelluksen kautta.

    3. Minulla on väliaikainen auto - voinko pysäköidä sillä?

      Kyllä, lisää vain auto "Omilta sivuilta" tai syötä rekisteritunnus sovelluksen kautta. Muista liimata EasyPark tarra tuulilasiin tai käyttää käsinkirjoitettua paperilappua, jotta pysäköinninvalvonta tietää että olet pysäköinyt EasyParkilla.

    4. Maksukorttini vanhentui, miten liitän uuden kortin maksutavaksi?

      Valitse sovelluksen valikosta "Minun tilini" tai kirjaudu "Omille sivuille" ja valitse "Maksutiedot" päivittääksesi maksutapasi.

    5. Miten muutan omia tietojani kuten sähköpostiosoitteeni, toimitusosoitteeni jne.?

      Valitse sovelluksen valikosta "Minun tilini" ja sieltä "Omat tiedot" tai kirjaudu "Omille sivuille" ja valitse "Asiakastilin tiedot" päivittääksesi omat tietosi.

    6. Miten otan toimintoja käyttöön tai poistan ne käytöstä?

      Valitse sovelluksen valikosta "Minun tilini" tai kirjaudu "Omille sivuille" ja valitse "Asiakastilin tiedot" välilehdeltä "Muokkaa käyttäjiä". Voit ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä automaattiset pdf-kuitit pysäköinneistä tai SMS-muistutukset älypuhelinsovelluksella aloitetuille pysäköinneille.

    7. Olen unohtanut salasanani omille sivuille.

      Klikkaa "Unohditko salasanasi?" linkkiä kirjautumissivulla pyytääksesi salasanan resetointilinkin joko sähköpostitse tai tekstiviestitse.

    8. Miten kirjaudun omille sivuille?

      Kirjaudu "Omille sivuille" omalla puhelinnumerolla (muista myös maatunnus +358) ja salasanalla. Jos haluat kirjautua yrityksesi laskutustiliin, käytä laskutustason käyttäjätunnusta jonka sait rekisteröinnin yhteydessä.

    9. Miten muutan palvelupakettiani?

      Lähetä meille viesti paketin muutoksesta tai soita suoraan asiakaspalveluun 09-4245 2020.

    10. Tilini on passiivinen epäonnistuneesta korttiveloituksesta johtuen.

      Päivitä maksukorttisi tiedot sovelluksesta tai "Omilta sivuilta". Varmista että verkkomaksut onnistuvat kortilta, että kortilla on katetta, ja että kortti on aktivoitu.

  • Yrityksille
    1. Kaikki työntekijät yhdellä koontilaskulla

      Yritystilillä kaikkien työntekijöiden pysäköinnit kerääntyvät yhdelle koontilaskulle jolloin yksittäisiä pysäköintikuitteja ei tarvitse kerätä ja laskuttaa eteenpäin.

    2. Hallinnointi ja pysäköintien seuraaminen

      Yritystilillä voit seurata työntekijöiden pysäköintikäyttäytymistä ja hallinnoida käyttäjien tietoja tarpeen mukaan.

    3. Kaksoistilit

      Kaksoistilin avulla on mahdollista vaihtaa yrityspysäköinnin ja yksityisen pysäköinnin välillä suoraan EasyPark älypuhelinsovelluksessa. Yrityspysäköinnit laskutetaan yritykseltä ja yksityiset pysäköinnit käyttäjän omalta luottokortila. Ota kaksoistili käyttöön "Omilta sivuilta", sovelluksesta, tai soittamalla asiakaspalveluun 09-4245 2020.

    4. Kustannuspaikat

      Voit tarvittaessa eritellä yrityksen työntekijöiden pysäköintikulut kustannuspaikoittain tai osastoittain, eri laskutustileihin tai asettamalla kustannuspaikan tunnisteeksi jokaiselle työntekijälle.

    5. Rajaton määrä käyttäjiä ja autoja

      Yritysasiakkaana sinulla on mahdollisuus pitää rajaton määrä käyttäjiä ja autoja tilissäsi. Kaikki toiminnot ja lisäpalvelut ovat myös käytettävissäsi.

  • Hinnoittelu
    1. Mitä palvelupaketteja on tarjolla?

      Tarjoamme palvelupaketteja sekä yksityisille että yritys asiakkaille.

    2. Joudunko sitoutumaan palveluun määräajaksi?

      Palvelussa ei ole määräaikaisuutta. Voit irtisanoa palvelun milloin tahansa.

    3. Miten muutan palvelupakettiani?

      Lähetä meille viesti paketin muutoksesta tai soita suoraan asiakaspalveluun 09-4245 2020.

    4. Kuinka pitkä irtisanomisaika on?

      Palvelu lakkaa seuraavan tilauskauden lopussa.

    5. Avasin Test-paketin soittamalla asiakaspalveluunne, mitä se sisältää?

      Test-paketti sisältää kolme pysäköintiä jotka voit suorittaa omassa tahdissa ilman kuukausimaksua. Test-paketin päätyttyä saat ilmoituksen tekstiviestitse ja sähköpostitse palvelun muuttumisesta Regular-paketille, joka sisältää kaikki toiminnot ja mahdollisuuden saada EasyPark hallikortin. Tässä vaiheessa voit päättää miten haluat palvelua jatkossa käyttää ja tehdä muutoksia tarpeen mukaan.

  • Maksut
    1. Tarvitsen apua laskuni/luottokorttilaskuni ymmärtämiseen.

      Löydät "Omilta sivuilta" raportin kuluistasi "Kuukausiraportti" osion alta. Jos et löydä vastausta ongelmaasi ole yhteydessä asiakaspalveluun.

    2. Miten muutan maksutapaani?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Maksutiedot" osioon. Löydät tältä sivulta rekisteröidyn maksutavan ja voit tarpeen mukaan päivittää sen oikeasta laidasta. Valitse mieleisesi maksutapa ja tallenna uudet tiedot.
      Huomaa että PayPal maksutavan voi valita ainoastaan rekisteröinnin yhteydessä.

    3. Miten voin erotella yksityis- ja yrityspysäköintini?

      Kaksoistilin avulla on mahdollista vaihtaa yrityspysäköinnin ja yksityisen pysäköinnin välillä suoraan EasyPark älypuhelinsovelluksessa. Yrityspysäköinnit laskutetaan yritykseltä ja yksityiset pysäköinnit käyttäjän omalta luottokortila. Ota kaksoistili käyttöön "Omilta sivuilta", sovelluksesta, tai soittamalla asiakaspalveluun 09-4245 2020.

    4. Mitä maksutapavaihtoehtoja on tarjolla?

      Voit käyttää maksutapana luotto-, pankki-, Electronkorttia, tai Paypalia. Varmista että verkkomaksut onnistuvat kortilta, että kortilla on katetta, ja että kortti on aktivoitu. Muissa maksutavoissa ole yhteydessä asiakaspalveluun 09-4245 2020.

    5. Miten muutan laskutusosoitteeni?

      Kirjaudu "Omille sivuille" ja siirry "Asiakastilin tiedot" osioon. Syötä uusi osoite "Laskutusosoite" osion alle ja muista tallentaa tiedot. Jos haluat kirjautua yrityksesi laskutustiliin, käytä laskutustason käyttäjätunnusta jonka sait rekisteröinnin yhteydessä.

    6. Tilini on passiivinen epäonnistuneesta korttiveloituksesta johtuen.

      Päivitä maksukorttisi tiedot sovelluksesta tai "Omilta sivuilta". Varmista että verkkomaksut onnistuvat kortilta, että kortilla on katetta, ja että kortti on aktivoitu.

    7. Miksi korttiani ei hyväksytä kun yritän päivittää maksutietojani?

      Varmista että verkkomaksut onnistuvat kortilta, että kortilla on katetta, ja että kortti on aktivoitu. Jos ongelma ei ratkea, ole yhteydessä asiakaspalveluun 09-4245 2020. Voit myös lähettää meille viestin.

    8. Miten EasyPark käsittelee luottokorttitietojani?

      EasyPark välittää tiedon DIBS maksujärjestelmään, joka on PCI (Payment Card Industry) akreditoitu. Mitään korttitietoja ei tallennu EasyParkille eikä puhelujamme nauhoiteta.

  • Reklamaatiot
    1. Minulla on pysäköintitapahtuma jota en ymmärrä.

      Huomaa että riippuen palvelupaketistasi pysäköintitmaksu saattaa sisältää tapahtumamaksun. "Omilta sivuilta" löydät helposti tiedot pysäköintitapahtumistasi "Pysäköinnit" osion alta. Jos sinulla on syytä olettaa että tiliäsi on väärinkäytetty, ole välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun 09-4245 2020.

    2. Olen saanut virhemaksun pysäköinnistäni.

      Jos pysäköintisi oli käynnissä kun virhemaksu toimitettiin ja virhemaksun syynä on pysäköintimaksun maksamatta jättäminen, voit hakea oikaisuvaatimusta aiheettomaan virhemaksuun suoraan pysäköinninvalvonnalta. Pysäköinninvalvonnan yhteystiedot ja ohjeet oikaisuvaatimuksen laatimiseen löytyy useimmiten virhemaksun kääntöpuolelta. Hae kuitti pysäköinnistäsi "Omilta sivuilta" ja liitä se hakemukseesi. EasyPark ei hallinnoi pysäköintialueita eikä se hoida pysäköinninvalvontaa.

    3. Unohdin päättää pysäköintini etuajassa. Voinko saada hyvityksen?

      On asiakkaan vastuulla aloittaa ja lopettaa pysäköinti oikealla tavalla. Varmista että olet asettanut sopivan päättymisajan pysäköinnille, jotta vältyt ylimaksulta. Voit aina lisätä pysäköintiaikaa tarvittaessa.

  • Suosittelukampanja
    1. Mikä ihmeen suosittelukampanja?

      Suosittelukampanjan avulla voit kutsua ystäväsi, perheesi, ja työkaverisi kokeilemaan EasyPark-sovellusta. Voit jakaa oman linkkisi (sähköposti, tekstiviesti, Facebook Messenger tai Whatsapp) kirjautumalla sovellukseen (iOS ja Android) ja avaamalla valikosta kohdan "Ilmaista pysäköintiä". Kampanja on toistaiseksi rajatusti kokeilussa tietyille käyttäjille, eikä se ole saatavilla Windows puhelimille.


Saatavilla App Storessa
Android älypuhelinsovellus Google Playssa
Lataa Windows puhelimeen
 

Kirjaudu EasyParkiin

Matkapuhelinnumerosi:
SalasanaUnohditko salasanasi?
Muista minut
Peruuta Kirjaudu

Pysäköintioperaattori, Kirjaudu tästä

×

EasyPark - salasanan nollaus

Huomioithan että nollaamalla salasanan, muutat salasanan kaikkiin EasyPark rajapintoihin. Varmista että älypuhelinsovelluksessasi on tallennettuna viimeisin salasana.

Lähetä sähköpostitse Lähetä SMS viestinä
×

Haluan EasyParkin

Haluan rekisteröityä

Yksityisasiakkaaksi
Yritysasiakkaaksi
×

Kerro ystävälle

×

Kiinnostuitko

Syötä tietosi alle saadaksesi yhteydenoton 24h sisällä.

×

 

×